VOOR ONMIDDELLIJKE VRIJLATING

TOTAL IT GLOBAL lanceert
WAREHOUSE AS A SERVICE (WHaaS)

Londen,3 november, 2022

Schaalbare opslag en beheer van IT-activa
voor wereldwijde ondernemingen in meer dan 100 landen.

Total IT Global heeft de lancering aangekondigd van haar nieuwste oplossing 'Warehouse as a Service' (WHaaS), dat een flexibele, betaalbare en schaalbare oplossing biedt voor de opslag en logistiek van IT-activa. Dit is de derde opeenvolgende lancering van diensten van Total IT Global, dat onlangs het podium betrad om een uitgebreide reeks nieuwe diensten aan te kondigen, waaronder Wireless Site Survey en Smart Kiosk, waarmee het zijn vastberadenheid bevestigt om voorop te blijven lopen als leverancier van geïntegreerde IT-oplossingen.

Total IT Global's WHaaS zal wereldwijde ondernemingen een paraplu van opslag- en logistieke diensten bieden, waaronder bulkopslag, behandeling en uitvoering van apparaten en veiligheidsvoorraden, op meer dan 500 locaties in meer dan 100 landen.

"Met onze wereldwijde ervaring en jarenlange merkerfenis spreekt onze ondersteuning van de magazijninfrastructuur van kwaliteit en vertrouwen dat ononderbroken workflows en flexibiliteit voor onze klanten mogelijk maakt. WHaaS is ontworpen om een schaalbare basis voor onze klanten te bouwen die allround efficiency en RoI oplevert", aldus Akhil Gupta, CEO van Total IT Global.

Total IT Global's WHaaS is een zeer schaalbaar, plug-and-play model dat grote flexibiliteit biedt voor near-shore opslag, staging en afhandeling van apparaten om te voldoen aan strikte SLA's. Een speciale Global Export Desk met Importer / Exporter-of-Record (IoR/EoR) & Delivered Duty Paid (DDP) mogelijkheden in 180+ landen levert een grote RoI op door het besparen van tijd, kosten en moeite geïnvesteerd in ruimte en mankracht.

PR Rajesh Kumar, CGO, Total IT Global voegt hieraan toe: "WHaaS maakt gebruik van toonaangevende automatiserings- en digitaliseringstools om missiekritische en zeer veilige vrachtafhandeling te verzorgen, waardoor onze klanten een naadloze operationele ervaring krijgen en een grotere zichtbaarheid en controle van IT-middelen mogelijk wordt."

Het elastische logistieke kader van WHaaS zal wereldwijde ondernemingen ook helpen hun ESG-doelstellingen te bereiken en de prestaties te verbeteren met maximale uptime.

OVER TOTAL IT GLOBAL:

Total IT Global is een toonaangevende leverancier van geïntegreerde IT-oplossingen en biedt holistische, leverancieronafhankelijke hardware- en beheerde serviceoplossingen voor werkruimten, datacenters en cloudinfrastructuren, in meer dan 128 landen. Total IT Global helpt snelgroeiende ondernemingen bij het navigeren door hun gehele levenscyclus van IT-middelen, van hardwarelevering, professionele diensten en onderhoudsondersteuning tot verwijdering en gecertificeerde gegevensvernietiging, waarbij een uniforme ervaring wordt geboden met een adviserende benadering. De bekroonde oplossingen van Total IT Global bieden ondernemingen de flexibiliteit en vrijheid om te kiezen uit merken en diensten die het meest geschikt zijn voor hun zakelijke doelen en doelstellingen. Voor haar klanten is de naam Total IT Global dan ook synoniem met wendbaarheid, efficiëntie en vertrouwen. Total IT Global is een werkgever die gelijke kansen biedt en de Great Place to Work®-certificering, die het bedrijf in 2022-23 voor de tweede keer op rij heeft ontvangen, is een bewijs van zijn cultuur van echte meritocratie en superieure werknemerservaring.

Meer weten over ons Warehouse as a Service (WHaaS)

Indien u meer informatie wenst, gelieve contact op te nemen met ondergetekende.